مردان جذب چه زنانی می‌شوند؟ آیا فقط زیبایی ظاهری مهم است یا عوامل دیگری هم نقش دارند؟

۲ بازديد

مردان جذب چه زنانی می‌شوند؟ آیا فقط زیبایی ظاهری مهم است یا عوامل دیگری هم نقش دارند؟

به طور کلی، مردان جذب زنانی می‌شوند که خصوصیات زیر را داشته باشند:

-  خانواده‌دوست و اهل معاشرت باشند. مردان دوست دارند زنانی را که به خانواده و دوستان خود اهمیت می‌دهند و رابطه‌ای صمیمی و گرم با آن‌ها دارند، ببینند.

-  خوش‌قلب و مهربان باشند. مردان از زنان بدجنس، حسود، بیرحم و خودخواه خوششان نمی‌آید. آن‌ها به دنبال زنانی هستند که احساسات خود را نشان دهند و به دیگران کمک کنند.

-  ذهن پویا و چالش‌برانگیز داشته باشند. مردان از زنان ساده‌لوح، بی‌عقیده و بی‌سلیقه خسته می‌شوند. آن‌ها به دنبال زنانی هستند که علاقه‌مند به یادگیری، تحصیل، فعالیت های هنری یا علمی باشند و نظرات جالب و جذاب داشته باشند.

-  فهیم و همدل باشند. مردان از زنان بیرحم، سطحی، بزرگ‌تر از حق خود شده و ناسازگار فرار می‌کنند. آن‌ها به دنبال زنانی هستند که درک و تفهیم داشته باشند، در مسائل مختلف تعامل خوب داشته باشند و در شرایط سخت حمایت کنند.

-  استقلال شخصیت و اعتماد به نفس داشته باشند. مردان از زنان وابسته، پرخور، پروژکتور و تحت تأثیر قرار گیر قابل تحمل نمی‌پذیرند.

به نظر می‌رسد که عوامل دیگری هم هستند که مردان را جذب می‌کنند. برخی از این عوامل عبارتند از:

-  توانایی برقراری ارتباط. مردان دوست دارند زنانی را که می‌توانند با آن‌ها صحبت کنند، گوش دهند، سوال بپرسند و نظرات خود را به طور مناسب بیان کنند، ببینند.

-  پذیرای شوخی باشند. مردان از زنان شوخ طبع، سرگرم کننده و با حس طنز خوششان می‌آید. آن‌ها به دنبال زنانی هستند که می‌توانند با آن‌ها خنده داشته باشند و از لحظات خوش رابطه لذت ببرند.

-  برقراری تماس چشمی. مردان از زنان جذب می‌شوند که با اعتماد به نفس و جذابیت به آن‌ها نگاه می‌کنند. تماس چشمی نشان دهنده علاقه، توجه و احترام است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.